pátek 20. ledna 2017

TĚŽKÝ SEN ...

mne v noci potrápil. Málokdy si sny pamatuji, ale tento se mi přehrává v hlavě již několik dní  a stále se mi myšlenky na něj vrací.

Zdálo se mi, že jsem se procházela zahradou a najednou jsem měla pocit, že se na mne dívá mnoho očí, zvedla jsem hlavu a kolem mne na stromech sedělo veliké množství koček, velkých i koťat. Byly smetanové a některé béžové. Neměla jsem z nich vůbec dobrý pocit a snažila se odejít, začala jsem se jich bát. V tom jsem si podvědomě uvědomovala, že ležím v posteli a cítila jak se ke mne kočka tlačí, jak mne její srst šimrá na krku. A já křičím a křičím, až jsem se uslyšela a pomalu probudila. Byla jsem tak vyděšená, oči mne pálily a já se bála je znovu zavřít. Posadila jsem se v posteli a zhluboka dýchala. Až po chvilce jsem opět ulehla a myslela jsem usilovně na malého andílka se srdíčkem v ruce, kterého jsem obdivovala v nabídce sošek Wellow Tree. Do rána jsem již spala klidně, ale po probuzení se mi sen živě stále vracel.

Musela jsem se podívat do snáře, ale tušila jsem, že to neznamená nic dobrého.
Otevřela jsem VELKÝ SNÁŘ Dagmar Kludské a našla slovo Kočky.

- vidět ji, hladit ji :     Špatné znamení, faleš.
- vzteklá                   :     Čekej těžkosti, pomluvy.
- černá                      :     Zlo, pomsta.
- bílá, mourovatá :     Vyjasní se, ale měj se stále na pozoru. 


Ráno jsem vše začerstva vyprávěla manželovi, ještě celá rozechvělá a on mi potvrdil, že jsem opravdu ze spaní křičela, ale tak divně tlumeně.




Už dlouho jsem ve snáři nehledala ...

 

12 komentářů:

  1. Ali já mívám taky hodně živé sny. co mě ale znepokojuje je to, že moje maminka zemřela před 12 lety a mně se o ní často zdá. Zdají se mi sny takové, že ji i cítím, úplně jako když žila. do snáře nemám vůbec odvahu se podívat.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně už se dlouho nic takového těžkoho nezdálo, alespoň jsem si ráno nic nepamatovala, ale tenhle mne zasáhl hodně. A vím, že kočky ve snech či kartách přinášejí do života faleš a pomluvy, nic hezkého.
      Hezké dny Majko.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, věci mají takovou váhu, jakou jim my - naše hlava makovička -přikládáme. Buď bdělá, ale nenech si kazit náladu.
    Hlavu vzhůru a když to nepomůže, tak vyběhni ven, lehni na záda do sněhu, zamávej rukama, nohama a udělej si andílka! :o) Myslím si, že by to mohlo pomoci. Pokud by byl někdo přece jenom těžší případ, tak to samé, ale lehnout do sněhu naopak - obličejem do sněhu :o)))
    Vysílám k tobě hodně toho dobrého
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Katko!
      Je fakt, že ten následující den jsem byla z toho snu dost mimo a bylo mi opravdu těžko. Každým dnem je to lepší, protože myslím na hezké věci :o). Když mi před pár lety vykládala karty má spolužačka, která se jimi hodně zabývá, měla jsem tam ty kočky často. Kladla mi na srdce ať si dávám pozor na lidi kolem sebe. A nyní se objevily opět.
      Varování ?
      Měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Fuj, to muselo být nepříjemné. S křikem jsem se probudila z opravdu hnusného snu jen jednou...A nic dalšího špatného nenásledovalo. Určitě to tak bude i u tebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já už jsem několik vystrašených snů měla a není to nic příjemného.
      Já doufám, že nebude nic nepříjemného následovat, myslím jen na hezké věci !!
      Ála

      Vymazat
  4. Jé od Kludské mám dvě knížky,ale snář ne.
    Se sny mám velkou zkušenost a několikrát se mi zdály sny,které se mi vyplnily.S kyticí v ruce do roka se vdám a vdala.Na nebi andělé do roka se mi narodí syn a narodil se:))pak se mi vyplnilo spoustu jiných taky ošklivé.Někdy sny umím ovládat je to zvláštní pocit.Ale nesmíš se tomu podat,někdy nám život jen nabízí cestu co a jak dál pomocí snů,sama tomu věřím.Ale myslím,že ty sama víš komu a věřit a komu ne.Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedna má spolužačka si prý dovede přivodit sny i barevné, na kvetoucích loukách. Tak to se mi zatím nevede :o).
      Mne hlavně ty kočky vyděsily a ten pocit, že se mi třela do postele a mám ji u hlavy, to jsem pak křičela a křičela.
      Vzala jsem si z toho snu, že mám být obezřetná.
      Měj se Leni.
      Ála

      Vymazat
  5. Já si pamatuju dva sny, kdy jsem se probudila pláčem - tam vím, o čem se mi zdálo i proč pláč. A pak jsem měla pár takový těžších snů, kdy jsem se buď sama probudila tím, že jsem se snažila křičet, nebo mne budil manžel, protože jsem ze spaní tlumeně křičela nebo sténala. Většinou proto, že mne někdo honil nebo se mi jinak snažil něco udělat a já volala o pomoc nebo se mu křikem bránila.
    Na snáře moc nevěřím - spíš si myslím, že sen je odrazem toho, co jsme prožili nebo nač myslíme a odžíváme si to ve snu ještě jednou (třeba nějak symbolicky).
    Hezký večer a hlavně už jen příjemné sny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honičky jsem párkrát také ve snu mívala, není to nic příjemného :o). Většinu snů si vůbec nepamatuji, nebo jenom matně.
      Ála

      Vymazat
  6. Sny, kdy v nichž je někdo ze známých, musím říct ráno někomu nahlas a známého člověka upozornit, ať si na sebe dává týden velký pozor. Tím zažehnávám jejich zlo, které přijde pokud to neudělám. Plní se mi to od malého děcka do teď. Také mívám sny, kdy osobu není vidět a přesto vím, o koho se jedná, a co se stane. Nikdy to nepochopí ten, kdo sny nemá. Přeji hezký den. Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy jsem ze snů celá mimo, ale většinou je hned ráno zapomenu, pokud nejsou drastické. Také se mi zdává o mých blízcích, kteří se mnou již mnoho let nejsou. Možná je to tím, že se mi zasteskne.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála