úterý 17. ledna 2017

SOŠKY ...

značky Willow Tree jsou známé a já před lety jednu dostala dárkem. 

Anděl přátelství - pravý přítel
 je dar nebes, je to anděl na Zemi, který stojí při nás.
*****************************

Nedávno jsem ho přesunula na jiné místo v obývacím pokoji, abych na něj lépe viděla a napadlo mne, že by si zasloužil nebýt sám.


 


Willow Tree je důvěrná, osobní linie andělů a sošek a každá z nich představuje vlastnost, která nám pomáhá vážit si lidí kolem nás a objevit krásu okolního světa. Jejich jednoduchost vyjadřuje klid a mír pro ty, na kterých nám záleží. 
Jsou překrásnou dekorací,  která přivede lásku a harmonii do každého domova. Jsou dárkem, který si nese své poselství.


Susan Lordi vdechla figurkám život v roce 1999. Od té doby tato původně textilní výtvarnice ve svém studiu v Kansas City osobně navrhla a ručně vymodelovala a vyřezala originál každé z dnes již stovek figurek. Jak sama říká, její tvůrčí proces je hodně intuitivní, během modelování "skicuje" přímo do hlíny a promítá tak do každé figurky svou individualitu, přístup k životu a pohled na svět. A právě proto jsou figurky tak osobité - laskavé, uklidňující, přátelské a inspirující.
Inspirace autorky Susan Lordi pochází z lásky k rodině, přátelům a přírodě. Její vyjádření je velmi osobní a snaží se zobrazit to, co nám pomáhá vážit si našich bližních a světa kolem nás.




Ze Susaniných originálů vznikají v manufaktuře odlitky z umělé pryskyřice, která věrně napodobuje dřevo. Každá soška je pak ručně domalována a dozdobena. V průběhu let dotáhla Susan techniky ručního zdobení k dokonalosti - jemné vyřezávané vzorky a dekory na šatech andělů, detaily z tepaného kovu nebo plátkového zlata, techniky leptání a dobrušování figurky z každého úhlu tak, aby odkrývala další a další polohy svého sdělení. To vše musí vždy směřovat k jasnému výrazu a všeříkajícímu gestu.







Nakukuji, rozmýšlím, kterou sošku či andílka vybrat. Líbí se mi jich hodně, třeba tyto :





 Měla by být určitě darovaná a tak bych zavčasu měla vyslovit nahlas své přání.

Vždyť budu mít letos opět narozeniny ... :o)

14 komentářů:

  1. Tyhle sošky obdivuju už dlouho.Ale jsou tak krásné všechny,že jednu bych stejně vybrat neuměla ;-).Každopádně přání se má vždycky vyslovit,aby nezůstalo jenom přáním ;-).Pohodové dny přeju.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to pocitově také tak Hani, jsou překrásné a s duší všechny.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, také po nich pokukuji už dlouho a stále doma ještě žádnou nemám:-(Vždy mě odradí vyšší cena.Ale pises,že má být darovaná,tak asi také budu muset tohle přání vyslovit nahlas.Jen kterou vybrat?;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to myslím, že by měla být darovaná, protože každá z nich vyjadřuje určitý pocit člověka k člověku. V tom je to jejich kouzlo.
      Třeba naše přání Ilonko budou vyslyšena.
      Ála

      Vymazat
  3. Také po nich koukám...Cena mě odrazuje...Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já Ilonko byla překvapená cenou když jsem si je poprvé našla na internetu. Asi by se v zemi původu sehnaly levněji :o).
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Hezký den, Alenko.
    Také jsem nakoukla a jsou opravdu krásné... děkuji za inspiraci... časem do nového, si nechám určitě některou darovat... zatím mohu opravdu pečlivě vybírat, kterou... :)
    Pěkné dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda Peťko, že se ti líbí. Ony všechny v sobě mají takovou upřímnost, jsou prostě zvláštní.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  5. Jsou opravdu krásní...
    Alenko, přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se docela těžko vybírá sama pro sebe :o) Helenko.
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, andělů mám plné skříňky, ale tyto krásné originály nemám...Už jsem po nich i pokukovala, tak třeba někdy někdo:o))...Měj se moc krásně a dobře vyber...Já na anděly prostě věřím a nedám na ně dopustit..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, můžeme vyslovit přání a třeba někoho z rodiny inspirujeme :o)).
      Já na jejich ochranu také věřím, i když tomu tak nebylo celý život, tak nějak ke mně přišli.
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko i já je dlouho okukuji.. Jsou nádherné. Andělek mám mnoho,ale tyto ještě ne. Andělé mne provází celičký můj život a i já na ně věřím. Krásný večer, pa Z❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jich tolik nemám, takže mohu stále přikupovat, či si je přát Zdeni, místa se pro ně najdou :o).
      Měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála