čtvrtek 19. ledna 2017

PANETTONE ...

je italské jemné pečivo s rozinkami a kandovanou pomerančovou kůrou.
Mívají ho v Lidlu  a pokud tam na něj narazím, neodolám a vždy ho domů koupím. A tak jsem si minulý týden domů nesla úžasnou krabičku s celým jedním kilem této dobroty.







Jak vidíte rozinkami i pomerančovou kůrou v pečivu nešetří a proto je jeho chuť velmi výrazná po pomerančích, což prostě miluji. 
Je zabalený v úžasné krabici a myslím, že by to byl i docela hezký dárek.

Znáte ? ...


 

10 komentářů:

  1. Alenko znám a když jsem mohla, tak jsem na něm ulítávala😉..Je vynikající.V některých obchodech ho měli i v nádherných plechovkách😉.
    Přeji ti krásný den.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by se mi v plechovce také moc líbilo Zdeni.
      Hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Vypadá krádně, ale já nemám ráda rozinky a navíc mě baví pečení, takže než si nějakou takovou dobrotu koupit, radši si najdu recept někde na netu a upeču si ji doma a hned to chutná mnohem lépe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to by ti moc nechutnal, rozinek je tam dost :o), já je ráda mám. Jinak také peču a ráda, ale tohle mne navábilo svým tvarem a chtěla jsem to ochutnat. Káva a k tomu něco dobrého - mňam.
      Přeji hezké dny Míšo.
      Ála

      Vymazat
  3. Mám raději hutnější věci-tohle mi připadá moc nadýchané

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mne - tak akorát :o).
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  4. Já dostala panettone k Vánocům - v plechovce, takové mini. Ještě na něj nedošlo - nejdřív bylo cukroví, dneska jsme dojedli lázeňské oplatky v prosinového výletu do Mariánek, takže snad na něj přijde řada teď. To lidlové taky nevypadá špatně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá jak ti bude chutnat, určitě napiš na blog Stáňo.
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, i já panettone miluji, jednou jsem ho i pekla, bohužel nevím, podle jakého receptu...
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se hlavně líbí také ten tvar, nevím jak bych ho docílila doma :o)).
      pa Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála