neděle 22. ledna 2017

BĚHEM SOBOTNÍHO VEČERA ...

jsem uháčkovala pro našeho Radka malé prostírky, které jsem mu přislíbila do jeho nového bytu (stěhoval se v létě), ale chuť přišla až nyní.
Zato jsem je uháčkovala všechny pěkně najednou.
Krásných osm kousků.




 Vybrala jsem odstíny barev, které se v jeho obývacím pokoji vyskytují.
Myslím, že má dostatečnou zásobu.

*****

Pustili jsme si s mužem v sobotu večer film
Po čem ženy touží,
s Melem Gibsonem a Helen Hunt.
Já vím, film je starý z roku 2000, ale je veselý a já mám 
Helen Hunt jako herečku moc ráda.


 Nick Marshall (Mel Gibson) je chamtivý šovinistický hlupák, zaměstnaný ve velmi dobře prosperující reklamní agentuře v Chicagu, kterou vede Dan Vanamaker (Alan Alda). Ženy jsou pro něj převážně jako tmel v jeho rukou, což podporuje jeho přesvědčení, že je schopen se vmanévrovat do ženské atmosféry. Je přesvědčen, že jedině on má nárok na uvolněné místo kreativního ředitele v agentuře. Ale "jeho" místo, k Nickově velkému překvapení a zklamání, dostává Darcy Maguire (Helen Hunt), ambiciózní kariéristická žena, která, zdá se, je předurčena být v neustálém konfliktu s egoistickým Nickem. Po nehodě v koupelně (Nick zasažen elektrickým proudem spadne do vany), ráno objeví, že má schopnost poslouchat, co si ženy myslí. Jeho služebná se nepošklebovala jako obvykle, dokonce ani jeho vrátná mu slovně nelichotí, jaké má krásné pozadí. To je, co si tyto ženy myslí, co je uloženo jen v jejich hlavách. Zpočátku je Nick poměrně zděšen, ale brzy je rozverně vzrušen představou, že zná všechno, co je ukryto v ženském mozku. A to se velmi hodí v přítomnosti kolegyně Darcy. Náhle dva rivalové jsou spojenci.(oficiální text distributora).


Vždycky, když se zeptám mého muže jaký film si pustíme (pokud saháme po DVD),řekne - Hlavně ať je to veselé :o).
Jenomže veselých a dobrých filmů je čím dál tím méně.
V poslední době se mi zdá, že se snad přestaly natáčet.

Asi se nemáme tolik SMÁT... 



 

 

20 komentářů:

  1. Alenko vybrala jsi nádherné odstíny, prostirky jsou moc pěkné.
    Také jsme si je doma oblíbili... A máš pravdu, obecně chybí úsměv,smích.
    Tak málo lidí se usmívá, pozoruji to každý den v práci.A přitom s úsměvem na tváři jde vše lépe. Přeji ti krásné dny. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned si je v neděli odnesl a líbily se mu jak barvy, tak tvar.
      To jsem byla ráda :o).
      A smích tak krásné léčí všechny chmury Zdeni viď?
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, krásné háčkování!!! Takové dárky jsou prostě nejlepší!!! A barvy se mi moooc líbí!!! Říká se, že s úsměvem jde všechno líp, že jo?? Měj se moc hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně, že se mu můj výtvor líbil :o) Jarko, to jsem byla ráda.
      Když se zamyslím, tak všechna média nám spíš předkládají negativní a pesimistické zprávy, jako kdyby se nic hezkého nedělo. Tak nevím ...
      Ála

      Vymazat
  3. To je ale krásná sobotní zábava, mě by to trvalo tak týden.Moc se Vám to povedlo. Janča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jančo, díky. Já nemůžu sedět s rukama v klidu, tak už mám cvik :o).
      Ála

      Vymazat
  4. Moc pěkné. A zvolila jsi i krásné barvy. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evi. Snažila jsem se vybrat odstíny barev, které se mu v bytečku objevují.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, moc krásně jsi je uháčkovala. Určitě udělají velikou radost! Měj krásný nový týden. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko určitě je využije dostatečně :o) a návštěvy bude omračovat jaký je hostitel, že dává i malé prostírky pod hrnky :o)))).
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko krásné háčkování i barvy ..
    Minulý příspěvek o rostlinných čističích vzduchu je moc zajímavý ...
    Díky a měj se krásně. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jarko. Jsem ráda, že se mu také barvy líbily.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, vybrala si moc hezký čtvereček, prostírky jsou parádní!
    Jsem ráda, že jsem se dobraly i těch kormidel :o), v létě se budou hodit :o)
    Přeji hezké pondělí! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I pro sebe si uháčkuji nové čtverečkové, zatím jsem měla všechny kulaté.
      Helenko, jakmile jsem rozklikla tvůj mailem poslaný odkaz, hned jsem pak návod s fotkou viděla. Předtím jsem je prostě nějak přehlédla - no pro oči nevidím!! Pustím se do nich brzy.
      Ála

      Vymazat
  8. Alenko, to bude mít Radek z prostírek radost, jsou moc hezké! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měl Lucko radost a to bylo pro mne důležité. Nakonec byl i překvapený, protože už na můj slib zapomněl :o))).
      Ála

      Vymazat
  9. Moc hezký vzorek i vybrané barvy - můžete poradit, kde jste našla popis na tyto babiččiny čtverečky a jakou jste použila přízi?
    Děkuji Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, příze je Cotton, ale může být jakákoli bavlna - Camilla a podobné.
      Návod mám léta schovaný z časopisu Diana, napište mi na mail HajnaAlena@seznam.cz a já vám ho pošlu.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála