pondělí 23. března 2015

TĚSTOVINY RYCHLE A ZBĚSILE...

a oběd byl dnes natošup (to je teda slovo).

Našla jsem v lednici :



čerstvé žampiony,
zbytek červené a oranžové papriky,
pár rajčat,
slaninu,
svazek zelené petrželky.

Ve špajzu se mi zalíbily těstoviny široké nudle,
popadla jsem červenou cibuli
a jdeme na to...
Dám vařit těstoviny
a mezitím čaruji v pánvi.


Na olivovém oleji orestuji na čtvrtky cibuli,
přidám na kostičky slaninu,
pokrájené žampiony,
osolím, popráším pepřem,
přiměřeně bazalky,
přiměřeně oregána,
přiměřeně saturejky,
chvíli restuji
a už je čas na malá rajčátka,
kostičky paprik.

Áá - těstoviny jsou hotové, scedím,
vypnu pánev,
postrouhám italský sýr Parmigiano Reggiano
(prý zrající 30 měsíců...)
a mohu servírovat.


BUON APPETITO...


 




 

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. A obzvláště času příliš nemaje a surovin ještě méně :o))))). Ála

      Vymazat
  2. Alenko, takové vaření mám moc ráda! Inspirovala jsem se a máme hodně podobnou večeři :o)
    Jsem moc ráda, že se Míša řezy povedly, fakt mám radost!
    A taky asi vím, kde bydlíš, loni touhle dobou jsem se tam u vás trochu toulali :o)
    Přeji krásný večer a chválím zahradu a dekorace! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko také jsem byla moc ráda, že se mi povedly a syn ? No co mám povídat... Ano, bydlíme v krásném koutu severních Čech a v našem městě se potkávají tři chráněné krajinné oblasti Labské pískovce, Lužické hory a České středohoří :o). Měj se. Ála

      Vymazat
  3. Álo ty jsi se úplně trefila do mé chutí :o) hlavně i rychlé a chutné :o)
    měj se hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, vzhledem k tomu, že vařím denně, jsou pro mne podobné recepty nutností - rychlost, střídání chutí, dostatek zeleniny - zvýšený podíl masa nechávám na víkend :o)))))...dneska je den pošmourný a plačtivý, ale co naděláme. Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála