středa 4. března 2015

SRAZOVNÍK...

nahlédnutí druhé.



Vzhledem k tomu, že nápad pořádat rodinné srazy se zalíbil nejen generaci starších, pobavili se i mladší z nás, avšak úplně nejvíc si vše užívali ti naši nejmenší prckové, a tak došlo na sraz druhý. Na prvním bylo jedno miminko v bříšku, na srazu druhém bylo další miminko v bříšku, tak jsme se jen děsili zda to půjde touto geometrickou řadou dále, že asi příště pronajmeme opuštěný letní tábor :o).
Sešli jsme se v Orlických horách a to v obci Deštné, v penzionu s příznačným názvem Mlýn u skály. Bylo to nádherná roubenka a majitelům jsme tak padli do oka, že s námi trávili každý večer u ohně při grilování. Jen netušili, že pánské osazenstvo jsou řádní pivaři a ty minisoudky, které měl majitel připravené jsou opravdu ničemné a brzy sháněl další zásoby...
Počasí nám moc nepřálo, v sobotu bylo mírně deštivo, ale to nás neodradilo od pěší túry. Někteří mužští dali přednost výletu na vojenskou pevnost Hanička, my zbývající s dětmi šlapali v přírodě, která je v Orlických horách překrásná a doufali jsme, že děti řádně utaháme. Bylo to jako vždy, děti řádily večer jakoby nic, my dospělí zívali a zívali.
Večer se rozdali medaile, aby děti měly řádné upomínkové předměty za to jak statečně šlapaly na výletě a jak byly hodné (na zlobení se rychle zapomínalo).

V neděli jsme se opět rozjeli ke svým domovům s pocitem, že prožitý víkend byl protkaný zážitky, humorem, pospolitostí. A to není málo...


Přes všechno bloudění se dá štěstí
vždy najít v ručičce kompasu a mezi věcmi,
které máme úplně na dosah.

Bulwer

 

4 komentáře:

  1. Alenko, v Orlických horách je moc hezky, nemáme to daleko, ale třeba na Haničce jsem já ještě nikdy nebyla (jen muž se synem :o))
    Musel to být parádní rodinný sraz!
    Přeji hezký večer!
    Helena

    PS: moc se mi líbil tvůj fejeton o vaření, sama vařím ráda, ale v televizi se na kuchtění dívám jen zcela vyjímečně :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, hezký navečer, na Haničce jsem také nebyla, já podzemní prostory nemám moc ráda, čím jsem starší, tím větší v nich mám úzkost. Nejradostněji mi je v lesích,horách, u vody. Jen mám z tohoto srazu málo fotek, protože si foťák vzali chlapi na pevnost a já pak na výletě měla prd :o)).
    Jsem ráda, že pocit z pořadů o vaření máme stejný :-). Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, já jsem se nechtěla přiznat, ale jsem na tom s podzemními prostory úplně stejně. Najednou chybí vzduch, objeví se studený pot...nic moc! Asi to dobře znáš! Zjistila jsem to před lety v katakombách na Vyšehradě, manžel si nejdřív myslel, že vtipkuji...
    Měj hezký den! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se raději podzemí vyhýbám :o), ale navštívila jsem jedno podzemí a o tom napíšu časem jeden příspěvek, to jsem měla zážitek !! Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála