pondělí 2. března 2015

KUŘE NA BODCI...

Ne, nebojte se, opravdu netýrám zvířata.
Jen mám takový spešl keramický stojan s miskou na
pečení kuřátka, malého holátka...




Řádně osolené kuře zvenku i zevnitř
nasadím na hrot
a dám péct do trouby.
A peču, peču, peču a klidně si třeba na gauči čtu.

Ve chvíli kdy se z kuchyně line vůně podobná 
vůni z vozu, kde se grilují kuřata,
přemístím se do kuchyně 
a tam v troubě září do zlatova opečené kuřátko.

 
Musím říct, že takto připravené kuře můžu jíst bez přílohy,
třeba jen s kyselou okurčičkou.
Pro ty mé mužské by to však bylo málo a tak k tomuto focenému
 jsme měli brambory vařené ve slupce,
maštěné výpekem z kuřete, který se pěkně usadil 
v mističce...


(bohužel naservírovaný talíř jsem nějak nestihla sfotit)

 

 Dobrou chuť...

 

6 komentářů:

  1. Tedy Álo takhle na noc mě dělat takovéhle chutě?
    Tohle vypadá na opravdu zajímavé pečení :o)
    měj se moc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ještě že už jsem byla po večeři, když jsem to sem vkládala :o))), úplně cítím tu vůni v nose...Ála

      Vymazat
  2. Alenko, vypadá opravdu moc krásně! A to focení jídla, to dobře znám - nedaří se, nedaří :o)
    Hezký večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tuto úpravu mám moc ráda, jednoduché a bezpracné... Ála

      Vymazat
  3. Takové dobroty můžu:-))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála