neděle 22. března 2015

KUŘE COUNTRY...

 k  nedělnímu obědu mne napadlo v sobotu večer
u televize při sledování Souboje Titánů.
Nevím proč zrovna tato kombinace, evidentně s filmem to 
nemělo nic společného, ale já většinou rozmýšlím večer
co bych tak mohla hodit druhý den do hrnců.
Ze zahrady jsem byla tak utahaná, že mi bylo jasné jak
dopadnu u filmu a abych mohla vyndat něco z mrazáku,
musím si pospíšit s vymýšlením.
A než jsem usnula ještě jsem vymyslela přílohu
(teda mezitím jsem se stihla přesunout do ložnice :o) ..).


V neděli jsem čapla rozmrzlé kuře a rychlostí větru
jsem ho naporcovala na osm částí, osolila,
posypala kořením
COUNTRY,
(proto název shora),
orestovala,
dala na stranu...


Červenou cibuli jsem pokrájela na měsíčky
a přihodila do výpeku,
mezitím jsem propláchla kysané zelí, pokrájela
(aby nebylo jak špagety dlouhé)
a zamíchala k cibuli.

 

 Na vrch jsem vrátila voňavé kousky kuřete,
mírně podlila
a šup s tím do rozehřáté trouby.
Nechť se pečou všichni spolu, já se jdu
dívat na Toulavou kameru.


 A příloha ?
Přeci klasické chlupaté knedlíky :o)...

V jednoduchosti je krása.



 
 

4 komentáře:

  1. To vypadá skvostně, až se mi sbíhají sliny. Takové příspěvky bych měla číst ráno, ne večer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš pravdu, večer raději nic od jídla ani nevidět :o))). Měj se hezky Maru. Ála

      Vymazat
  2. Takové rychlovky můžu:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko já je také miluji a hlavně v létě hodně používám. Kdo by stál plno hodin u plotny když je venku krásně, že ? Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála