pátek 20. března 2015

KONEČNĚ...

jsem včera odstranila z oken truhlíky s chvojím a nahradila maceškami s různými větvičkami. 
Konečně jsem jarně vyzdobila vstupní část domu, aby bylo jasné, že jaro je tu a zima ať si už zůstane někde v ledovém království. Já už ji odmítám :o). 
Konečně jsem vytáhla kyblík se zahradnickým nářadím, našla zahradní rukavice (které se vždy záhadně přes zimu poztrácí).
  
Dnes oběhnu zahradu s motyčkou a nůžkami a pokusím se ohnout hřbet co nejdéle, abych stihla co nejvíce práce. 
O víkendu se má ochladit a snad i pršet, tak se možná ven ani nedostanu. A zahrada volá - hola, hola, pojď mi pomoct s rostlinkami co chtějí ven ze země za sluníčkem.



Na jaře je práce hodně, ale jinak to nejde. Každý rok si říkám, uberu a už nebudu kupovat tolik letniček, nebudu osazovat tolik truhlíků, žádné další velké květináče... A jak myslíte, že to vždy dopadne ? Začnou jezdit na trh s kytičkami a já jsem ztracená, zase táhnu domů igelitky a v nich plno malých květináčků a už přemýšlím kam je zasadím. A to se fakt držím :o).




Mám kamarádku, která je nadšená zahradnice, každý rok má nějaké novinky a vše jí vždy tak nádherně kvete. Její láska ke květinám je vidět na každém kroku, avšak je to také nesmírná dřina vše udržovat, opečovávat, zalévat a starat se. Nakoupí kdejaký proutek třeba v Lidlu a ono se jí vše ujme a roste úplně před očima. Vždy se jí ptám, čím to vše hnojí ? Odpovídá, že  málokdy si na hnojivo vzpomene :o) - nevěřím jí, určitě má nějaké speciální svoje a nechce mi ho prozradit !! To si nyní dělám legraci, je moc hodná a vždy mi trpělivě odrývá odnože a daruje. 




Ještě mne čeká výzdoba u dveří druhých a to si nechám na víkend...

Viděli jste zatmění Slunce ? Já jukla přes černou folii ze staré počítačové diskety, kterou mi dal syn. Šlo to ale opravdu jen vteřinku, očím to nedělalo moc dobře. Tak ať nás zatmění v ničem neovlivní :o)...



Naše životy jsou jako pohyb slunce.
V tu nejtemnější chvíli je tu příslib slunečného světla.


 



 

2 komentáře:

  1. Pááni .... u vás by se mohla točit reklama na velikonoční výzdobu:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt ? :o))).... já moc velikonoční zdobení úplně nemusím, spíš mám raději jen takovou jarní výzdobu. Po svátcích sundám vejce, kytičky a motýly nechám.. Ono to na fotce asi není vidět - u vajec mám navázané zelené motýlky, kdysi jsem si je vyrobila na keramice :-)).

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála