sobota 28. března 2015

KOLÁČ MARGOT...

 je asi hodně známý, já dnes ho pekla poprvé.


 3-4 jablka postrouháme nahrubo a rozprostřeme do formy,
na jablka nasypeme skořicový cukr
 smícháme 300 g polohrubé mouky, 120 g cukru, 250 ml mléka, 100 ml oleje,
1 vejce, 1/2 prášku do pečiva
nalijeme na jablka a pečeme na 170°C 30-40 min do růžova
necháme vychladnout !!
poté překlopíme jablky nahoru

krém připravíme z 300 ml mléka a 1 vanilkového pudingu,
který po vychladnutí osladíme cukrem moučkou,
přidáme 150 g másla a vymícháme

 krém namažeme na jablka 
a posypeme strouhanou Margotkou,
dáme vychladit

 



V neděli nakrojeno...








6 komentářů:

  1. Alenko ahoj,
    a víš, že já ho neznám?
    Tak si recept uložím a někdy zkusím.
    Přeji ti fajn neděli, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martinko, já už ho měla dlouho na mušce, ale většinou mi chyběla ta Margotka :o)), já ji musím doma schovat když jich pár koupím na pečení. Ála

      Vymazat
  2. Taky ho občas peču ... i když častěji ho peče dcera .... ale tak hezký ho nemíváme:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla největší obavu z toho vyklopení co to bude dělat. Musí se nechat opravdu vychladnout, neuspěchat to. A báječně voní :O)))

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Nejenže vypadá, on takový opravdu je, už jsem dnes ke kávě měla. Raději moc dlouho nečekám, bude mizet velice rychle...Děkuji za návštěvu. Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála