úterý 3. března 2015

K DOBRÉ KNÍŽCE...

patří také něco dobrého.
Nevím jak kdo, ale já když je knížka napínavá a ve mně stoupá adrenalin, musím od knihy vstát a buď si uvařit kávu nebo čaj, nebo si připravit jablko...
anebo si dát něco sladkého
(tomu se hodně, hodně bráním).
A když mám třeba upečený tento koláč,


řekněte mi kdo by odolal ?
Dokážu se do knížek hodně ponořit, nevidím, neslyším a moje kamarádka, velká čtenářka si chodí číst do jiného pokoje, aby měla úplný klid.
Říká, že si jde "počíst" - to je krásné, že ?
Vždy když dočítám knížku - a většinou bývají konce strhující - jsem nepoužitelná.
A s otočením poslední stránky ze mne
jen vyleze - UFF, to zase ale bylo...




A proto do zásoby peču různé sušenky, ty se vždy hodí
k napínavému čtení.

BŘEZEN - MĚSÍC KNIHY

Přeji všem dobré počtení :o).

  

 

10 komentářů:

  1. Alenko, pěkné mlsky, tomu opravdu nelze odolat. Já to mám se čtením zase tak, že jak povolí napětí, tak jdu něco zobnout, abych se dala do klidu :-) Hezký večer! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že to napětí neřeším jenom já :o)...A jsem moc ráda, že knížky nemizí, ale stále mají své místo v našich životech, že je technika úplně nevystrnadila. Děkuji Radko za návštěvu (máme doma syna Radka :o)) - hezké jméno, že ?) Ála

      Vymazat
  2. Alenko, já se zase obkládám ovocem:o)..Většinou peču jen o víkendu a to jen, když jsme na chalupě a je nás víc. Pro sebe a pro manžela peču jen ojediněle, třeba štrůdl:o), většinou to, co sníme..:o).Kromě ovoce můžu ke knížce ještě brusinky, klidně i v čokoládě a ujíždím na studentské směsi nebo můžu oříšky nejlépe kešu:o))..Tvým sušenkám bych ale asi taky neodolala:o)).měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Inko, já to mám s ovocem složitější, mám ráda hlavně jablka, občas banán, v posledních letech míjím pomeranče, mandarinky - nemám na ně vůbec chuť. A s pečením ? Peču i v týdnu, protože se u nás vždy někdo z rodiny ochomítne a já hned krájím, balím a rozdávám :o))). Dělá mi to radost. A brusinky v čokoládě, jéé ty jsem si už ale opravdu dlouho nekoupila, musím to napravit, miluji ještě mandel v čokoládě - mňam. Ála

      Vymazat
  3. Jéje, já se lekla, že už trénuješ na vánoce.-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Mlsání vypadá hodně lákavě.Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, já když upeču, nevydržím abych hotové neochutnala, ale nesmím to přehánět :o)))). Přeji také moc hezký den. Ála

      Vymazat
  5. Já u čtení zase piju litry čaje nebo kafe. Když je to napínavé, naopak od knížky nemůžu vstát. Pokud mě knížka zaujme jsem 'nepoužitelná', zanedbávám úklid, vaření a komunikaci :) Hezkou neděli, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani já bych také nejraději nic nedělala a celý den četla :o)) když mne knížka vtáhne do děje. Občas se mi také stalo, že jsem míchala něco v hrnci a v ruce jsem měla knížku, ale to už na mne doma fakt divně koukali :o)). Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála