sobota 14. března 2015

JABLKOVÉ LÍVANCE...

je to taková chutná obměna klasických lívanců,
recept mám někde z internetu, bohužel už nevím odkud...

300 g polohrubé mouky
300 g nastrouhaných jablek nahrubo
300 ml mléka
1 vejce
1 prášek do pečiva
špetka soli
lžíce cukru
3 lžíce ovesných vloček
skořice dle chuti

umícháme těsto




smažíme do zlatova




a můžeme polévat javorovým sirupem, mazat marmeládou,
obalovat v moučkovém cukru,
prostě každý podle své chuti...


 

6 komentářů:

  1. Děkuji ☺
    Hned si ho ukládám a vyzkoušíme.
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, tak dneska už po nich není ani stopy :o)) Ála

      Vymazat
  2. Álo, tak sklínková polívka doma chutnala, díky koření má zajímavou chuť. Koukám, že vyzkouším i ty lívance. Neznám je a jablek máme plno. Přeju hezkou neděli, i když asi bez sluníčka. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, zdravím a jsem ráda, že polévka chutnala. A lívance vám budou určitě chutnat také, u nás doma mají úspěch vždy... U nás o víkendu ani stopa po sluníčku. Ála

      Vymazat
  3. Alenko, tak jsme si přečetla tvé kuchařské martyrium a je mi tě moc líto, ono to tak někdy vyjde... nebo tedy spíš nevyjde :o)
    Řezy bez mouky taky dělám, to těsto je opravdu nízké a v tvé troubě bude asi stačit 5 minut. Míša řezy náš Adam miluje, mám dobrý recept, jestli chceš, napiš mi mail, poštu ti ho.
    Hezké odpoledne, Helena
    davidova.hela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo Helenko, je to tak, ne každý den je posvícení :o)). Dnes už vše proběhlo bez karambolů a odpoledne jsem si udělala odpočinkové, háčkovací.... Píšu ti mail... Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála