neděle 22. března 2015

DVA SVÁTKY OB DEN...

se slaví u nás doma - Josef a Radek,
jeden 19. a druhý 21.března.
Kdybych bývala kdysi tušila jak následně budu
péct a péct na jejich svátky, prosadila bych asi
synovi jiné jméno :o).

Manželovi jsem udělala radost třepacím dortem,
má ho rád, chtěl ho, dostal ho.
Je to dort všeobecný známý, nebudu tedy popisovat
postup.



Já nahoru už nedávám ušlehanou šlehačku,
na můj vkus jí je v krému až dost,
zdobím jak mne napadne,
ve čtvrtek strouhanou hořkou čokoládou.

A jak jsem zmiňovala již zde
synovým oblíbeným moučníkem jsou
Míša řezy.
A tak jsem si chtěla napravit reputaci a rozhodla se,
že napnu všechny síly a upeču je.
Děkuji Helence Helen's Home Helen's World za vynikající recept.


Syn měl ze všech dárků největší radost z toho 
plechu plného Míša řezů.
To by jeden nevěřil co s mužským udělá
kus buchty...  :o)).



A protože v sobotu všichni moji mužští jeli
pomoct
 dědovi sázet brambory,
nejenže jsem jim navařila kotel řádné bramboračky
(děda že uvaří uzené s bramborovu kaší),
ale ještějsem jim upekla sebou plech něčeho sladkého.
Tentokrát to byla rychlovka
DĚROVANÁ BUCHTA.


Už jsem toho pečení měla docela dost...
V týdnu nechci vidět nic sladkého ani za nic.




Pokud jste necítili radost z toho,  
že děláte dobrou věc,
připravili jste se o hodně,
a nejvíce ze všeho sami o sebe.

A.Neilen 

4 komentáře:

  1. Míša řezy miluji taky. Josef je Taťka a Radek brácha :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo ani se nedivím, jsou opravdu dobré, syn se oblizuje ještě dneska. A to je krásná souhra ve jménech :o)...Ála

      Vymazat
  2. Jéje, to je zas dobrot.-)))
    U nás se to taky sešlo, během čtrnácti dnů čtvery narozky a jeden svátek:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, tak to je docela nátřesk, my máme silný červenec - také čtvery narozky (ale ty jedny už slavím je rozsvícením svíčky mamce). Jo a ještě když se v jednom roce zadaří několik kulatin, tak to je taky pěkné :o). Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála