pátek 20. března 2015

A JE TO...

necítím záda a dobře mi tak. Proudilo mnou tolik energie, že jsem ji musela na zahradě řádně využít, naplánovala si co vše chci dnes udělat, pustila se s vervou do pletí a úprav, že jsem se málem schvátila. Sice malé přestávky byly, na kávičku, narovnání hřbetu a stihla jsem vše co jsem chtěla, jenže už delší dobu mám problémy se zády a tak se mi pomstily :o).


... po zásahu motyčky ...


 ... před zásahem motyčky ...



... po zásahu motyčky ...

Zjistila jsem, že některé rostliny asi vymrzly, musím dokoupit pár trvalek a záhonky doplnit. Vloni jsme část zahrady předělávali a tak skalničky jsou ještě letos docela malé, ale ony to doženou.


Plazím se po bytě a hekám - nepopírám, hekám fakt. Jenže za ten pocit, když jsem se za sebou ohlédla a viděla ty čisté záhony, to stálo. Jo, po té zimě je člověk zlenivělý, neohebný, ale to se poddá.

Pokud bude zítra příznivé počasí, musím pokračovat když mám tolik elánu :o).


Největším štěstím je mít klid v duši.

4 komentáře:

  1. Alenko, určitě nejsi sama, kdo ze zahrady heká :o) Ale je za tebou kus práce!
    Moc se mi líbí i tvé nazdobené dveře, musí k vám být radost přicházet.
    Pohodové odpoledne, Moc zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, je to prostě potřeba udělat, tak člověku nic jiného nezbývá :o). Dnes jsem pokračovala odpoledne dvě hodiny a záda stávkovala, tak jsem toho musela nechat. A dnes u nás nebylo tak hezky jako v pátek. Krásnou neděli. Ála

      Vymazat
  2. Jéje, tys pilná zahradnice:-) To já tak pilná nejsem ... manžu jsem dnes vyslala překopat záhony a dceru pro semínka .... tak jen zítra vyseju ředkvičky do skleníku:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko není nad správné rozdělení úkolů ;-) občas se mi zadaří také. Ředkvičky nám už ve skleníku lezou, o zeleninu se stará muž, já o kytky :o))). Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála